O wydawaniu reszty…

Cztery razy w tym miesiącu nie zrobiłem zakupów, ponieważ przy kasie usłyszałem: „nie mam wydać”. Sprzedawcy zrobili się bardzo wymagający. W niewielkim Tesco, które mam na osiedlu są kasjerzy, którzy po prostu nie wydają reszty, dopóki nie dostaną drobnych ułatwiających zwrócenie mi różnicy. Nic przy tym nie mówią. Kładą sobie mój banknot przed sobą i patrzą przed siebie. W innych sklepach trudno jest usłyszeć jakąś miłą prośbę o pomoc i poszukanie drobnych w portfelu. Najczęściej słyszę : „drobniej”. Coraz częściej dodają: „bo nie wydam”.

Mam tego serdecznie dość.

Jedna odpowiedź to “O wydawaniu reszty…”

  1. Jojek Says:

    1. Przestań tam kupować,
    2. Płać kartą
    3. Kupuj w sklepach gdzie dba się o klienta.
    😉


Skomentuj

