Jak Ty mnie, tak ja Tobie!

W Krakowie co jakiś czas głośno jest o ulicznych wojnach między bandytami powiązanymi z klubami piłkarskimi. Kilka dni temu na ulicy zabito maczetą młodego mężczyznę (więcej). Zaraz potem Minister Spraw Wewnętrznych skrytykował Kraków za brak odpowiedniego monitoringu i działań zmierzających do rozbicia działań bandytów i morderców nazywających swoje gangi nazwami klubów (sportowych!) z Krakowa. Na reakcję nie trzeba było długo czekać! Prezydent Majchrowski skrytykował ministra (więcej)!

Jestem zachwycony! Oto dwóch mężczyzn sprawujących super ważne funkcje nie daje sobie w kaszę dmuchać. Jeden coś powie, to drugi mu odda! A znajdzie się jakiś z jajami, który będzie miał odwagę wziąć na siebie odpowiedzialność i podjąć skuteczną walkę ze „sportowymi mordercami”? Tacy tam jesteście mądrzy na tych swoich stołkach. Nie mam wątpliwości, że wśród policjantów znajdą się odpowiedni funkcjonariusze zdolni do odpowiednich działań. Tylko zamiast rozsądnie pokierować taką grupą, lepiej przerzucać się odpowiedzialnością, prawda? A moglibyście, Panowie Majchrowski i Sienkiewicz zewrzeć szeregi i ramię w ramię zrobić porządek w tym brudnym mieście!

Jedna odpowiedź to “Jak Ty mnie, tak ja Tobie!”

  1. Slaw Says:

    przerazajaca byla ta akcja zwiazana z chlopakiem i odcieta reka… maczeta jawi mi sie tu jak symbol nienawisci i zua. taka agresja wybiega dalko za ramy zdrowej rywalizacji.


Skomentuj

